Erikas Vardag

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Erika - 15 januari 2013 13:48

I lördags åkte vi hem till Mamma i Stöde för en heldag. Chrille åkte skoter med brorsan och jag, mamma och Ebba tog en långpromenad och hälsade på min Momma.

Det var superfint väder hela dagen så humöret och sinnet var på topp! Älskar dessutom att spendera en dag på Tjärnberget oavsett väder, jag blir alltid så lugn i själen när jag kommer hem dit. Det är så tyst, lugnt och härlig natur där, älskart!


           

Av Erika - 15 januari 2013 10:16

Hej på er.

Denna tisdag var segstartad, vaknade med huvudvärk och sömnbrist men efter ett x antal koppar kaffe så är jag på banan igen. Blir till att sova middag med Ebba senare iaf! Jag och Chrille ha en tendens att se på film långt in på småtimmarna så jag får skylla mig själv att jag är ett vrak när Ebba väcker oss mellan 6-7:30.


Vi skulle ha träffat Malin och Wilgot idag men vi flyttade det till torsdag istället då vi båda var trötta idag.

Imorgon ska jag till tandläkaren igen, denna gång för att hämta ut min bettskena och kontrollera tänderna att de inte har blivit skadade av allt gnisslande som jag har roat mig med på nätterna tydligen.


Bjuder på ett bildregn när Ebba leker med sina älskade favvoleksaker. Älskade lillfis vad mamma och pappa älskar dig!! <3


                   

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards