Erikas Vardag

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Erika - 8 januari 2013 19:45

Våran lilla fisunge har hunnit fylla 5 månader så därför kommer här lite update :)


  • Äter gröt, katrinplommonpuré, blåbärspuré, dricker välling morgon och kväll samt får någon flaska ersättning nån enstaka gång ibland. Min bröstmjölk slutade hon med självmant strax innan jul.
  • Kan sitta själv, tippar ibland men det är inte ofta.
  • Kan rulla från rygg till mage och tvärtom.
  • Sover fortfarande 12 timmar per natt. Hon sover för natten senast 18:45.
  • Skrattar åt mamma och pappa ofta.
  • Älskar att lyssna på musik, är hon lite gnällig och man slår på musik så blir hon knäpptyst :)
  • Älskar fortfarande att duscha/bada
  • Vill alltid vara med vid matbordet när vi ska äta samt vara med när vi har besök så hon kan kika på alla runt bordet ;)
  • Har storlek 74 i kläder och storlek 4 i blöjor.
  • Väger ca 9 kg.

Här kommer en hel del bilder på vår älskade Ebba som jag har fotat idag.


 

Titta jag kan sitta! :)


 

Älskar att busa med Pappa!



 

Men vad gör du Mamma? :D


                   

Att sitta i gåstolen är en hit :)


Kram till er alla.

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards