Erikas Vardag

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Erika - 21 juni 2012 17:41

Sista dagen på arbetet var det idag, känns helt overkligt! Mina fina kollegor i min arbetsgrupp överraskade mig med bubbel och en flaska rött. Ska spara dem tills det är dags för mig att smaka alkohol igen, dvs när jag har slutat att amma. Så när jag korkar upp dessa flaskor kommer jag att tänka på mina kollegor :)


 


Jag bjöd på tårta på eftermiddagen som jag hade bakat och sedan var det dags att säga Hej då. Jag klarar inte av avsked, har aldrig gjort så givetvis började jag storgråta. Just därför så hann jag inte säga hej då till alla då jag skyndade mig hemåt eftersom jag inte ville stå och gråta framför hela kontoret. Hahaha att jag ska vara så blödig!


Nu ska jag njuta av semestern i alla fall och förbereda mig mentalt inför det som komma skall.

Kram på er alla!

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards