Erikas Vardag

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Erika - 9 maj 2012 20:31

Längtar till den 25:e maj för då gör jag, mamma och svägerskan Karin en favvo i repris och åker till Sthlm på en tjejhelg! Min andra svägerska Marina var med förra året men ska inte vara med i år så det är lite trist :(


Hur som helst så ska det bli underbart att få njuta av Sthlms härliga vår kryddat med shopping, god mat och en sjujäkla massa skratt   

       

Några bilder från förra vårens sthlmstripp.



 

Åsså en bild på mig från förra året i maj. Tänk att få se ut sådär nu, sommarfräsch och smärt!!. Istället ser jag ut som blek pösmunk med alldeles för mycket celluliter. Men iofs så skulle jag inte vilja byta bort det mot någonting! För trots att mina välsvarvade ben, muskulösa armar, platta mage och släta hud är ett minne blott så bär jag på det bästa av allt som är så efterlängtat   Huvudsaken knodden mår bra där inne så är jag nöjd   

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards