Erikas Vardag

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Erika - 12 december 2012 19:23

Hej Fina läsare. Strax efter kl 9 imorse var vi och hämtade skåpbilen på Acrylicon som vi har fått låna! Sedan bar det ut till Electorlux Home där vi har hållit till och sorterat alla 1000nånting klapparna.

Emma, Andreas, Frida, Erica och Sandra har hjälpt mig idag att rotera, paketera och leverera klapparna till de olika organisationerna.


       

De olika högarna(Man, Kvinna, Barn, Unisex)


 

Här har vi nyss börjat, fulla av energi :)


Vi har kört ut juklappar till boende för ensamkommande flyktingbarn, kvinnojouren, EFS Kyrkan, Slink-Inn och Flyktingförläggningen. Trots detta så är det några säckar kvar på Electrolux, så vi håller på att kolla olika möjligheter om vart vi kan skänka det som är kvar.

 

Erika är här på väg till Kvinnojouren med fullastad bil ;)


 

Ante, här levererar han paket till flyktingförläggningen.


   

Första lasset till EFS, de fick ytterligare ett lass till efter detta.


   

Frida sorterade för fullt!


       

Jag körde skåpbilen, lite läskigt att backa med den men jag fick ju in känslan tillslut ;)


     

Ante och Emma slet ont med att packa in alla julisar i skåpbilen :D


     




     


Det vart mycket sortering och packning...


   


Kl 17 var vi klara med allt, då åkte vi snabbt tillbaka till Acrylicon där min älskade dotter väntade(Hon har varit med Emmas mamma idag) gissa om jag hade längtat efter henne?? <3


De vart så otroligt glada över alla julklappar iaf kan jag säga, de hälsar och tackar er alla och önskar er en fantastisk Jul! Jag önskar att ni alla kunde vara med och få känna deras otroliga tacksamhet och glädje!


Tusen tack allihopa för era bidrag och tack i mängder till mina fina vänner som har hjälpt mig med detta, ni vet vilka ni är!!!!! och tack som tusan till Erica Andersson,  Electrolux Home och Acrylicon!


Håll utkik i Sundsvalls Tidning imorgon, där är vi med! :D


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards