Erikas Vardag

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Erika - 4 december 2012 20:21

Hej finisar!

Vilken underbar dag vi har haft Ebba och jag. Vi har varit på kyrkis och fikat, lekt och sjungit. Det är så roligt när vi väl tar oss dit så Ebbis får träffa andra barn och jag andra mammor!


Resten av dagen har vi spenderat här hemma, skrattar och busat! Hon har varit så väldigt glad i eftermiddag den här lilla damen!


 

Lillan som älskar att sova bredvid mamma.


Nu ikväll har jag varit ute och skottat(har haft med mig babyvakten ut) av både verandan och hela garageuppfarten. Jäklar vad skönt det var att få både lite träning och en massa härlig friskluft!

Jag har även fått fler paket idag till min insamling till de hemlösa, 3st har varit hit ikväll och lämnat massor med paket..underbart!!


Nu är det dax för lite tv-tid för mig innan läggning. På återseende :)


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards