Erikas Vardag

Alla inlägg under september 2012

Av Erika - 21 september 2012 07:52

2 nya tavlor hem, skapade av husnrnio


   


   

Av Erika - 19 september 2012 17:10

Idag har jag och Ebba haft besök av fina Frida och Lloyd. Vi har fikat gott, surrat och tagit en lång och skön promenad i det ostadiga vädret. Supermysigt att få besök tyckte vi och Lloyd är ju verkligen ett scharmtroll, får jag bestämma så ska han bli Ebbas framtida man   !!


Tack för idag Frida och Lloyd, hoppas att vi ses snart igen :)


             

Av Erika - 18 september 2012 09:13

  

 

Av Erika - 17 september 2012 11:45

Jag har hängt upp en mobil ovanför skötbordet och den har Ebba börjat gilla skarpt. Hon kan ligga och kika på elefanterna och tågen i en evighet om hon så fick :)


       


Mobilen har jag köpt på Interiora.



Av Erika - 16 september 2012 10:54

Igår samlades min släkt uppe på Flataklacken, Sveriges mittpunkt för att fira min fina mormor som har fyllt 80 år.


Det vart en intensiv födelsedagsmiddag(kort om tid då det var något evenemang som skulle dra igång på kvällen så vi fick snabbfira momma :( ) men det var mysigt att träffa hela släkten en snabbis och framförallt kul att få vara med och fira mormors stora dag!


Lite bilder från dagen:


Fina födelsedags"barnet" Marianne.

   


Min kära bror Andreas

 



Mamma fick passa Ebba när jag gick tipsslingan.



Svägerskan Karin och brorsan Andreas.

 


 



Moster Harriet och Mormbror Leif.  


Mina knasiga bröder ;) David och Andreas.

 

 


och så lite bilder på syskonbarnen såklart :)

           


Ebba var vaken en stund under middagen :)

 


Kusin Caroline.

 


Släkt.

   


Grattis älskade Mormor på din dag!

 


Av Erika - 13 september 2012 09:00

Nu är hösten på ingång och därför har jag gjort höstfint i utekrukorna på vår veranda!   

     

Av Erika - 13 september 2012 08:20

Söt tavla som Ebbis har fått ifrån "moster" Karin och morbror Andreas.   

   

Av Erika - 12 september 2012 21:35

Idag åkte jag och Ebba in till stan och lunchade med Emma och Elin :) Supermysigt tyckte både jag och Ebba <3 Lillan var vaken under hela lunchen vilket var toppen så att Emma och Elin fick gosa lite på henne :)

Tack för lunchdejten sötnosar!

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards