Erikas Vardag

Direktlänk till inlägg 30 juli 2012

rullar på

Av Erika - 30 juli 2012 12:54

Hej fina läsare. Som ni förstår så kommer bloggen att bli lidande eftersom jag har Ebba att se efter numer :) Ebba äter ca var 3:e timme och mår gott, så det går ingen nöd på henne. Jag ligger extremt minus på sovkontot men har sovit middag idag för att försöka ta igen mig, måste nog fortsätta med det varje dag framöver.


Chrille mår bra han med, han sköter om hushållet och nattar Ebba varje gång hon ska sova. Bajsblöjor ge han bytt med, kors i taket :D Teamwork!


Åå vad jag är lycklig! <3

 
 
Ingen bild

Malin

30 juli 2012 13:22

Helt rätt Erika, se till o.sov när du kan på dagarna, hon är super söt ;) nästa vecka kommer jag och.Nicklas gärna på ett litet spontanbesök! Vila nu kraam

Erika

30 juli 2012 20:09

Ska försöka göra det :)

 
Ingen bild

Annelie

30 juli 2012 21:27

När jag ammade låg jag alltid ner (från början iaf:-)). Då fick jag välbehövlig vila och Jack åt och sov som han ville.:-) Toksöt är hon lilla Ebba.:-)

Lycka till!

Erika

31 juli 2012 19:37

Åå jag önskar att jag också kunde göra det, men jag får inte till det :-( Tack :-)

 
Ingen bild

Sandra

1 augusti 2012 15:35

Glad för er skull Erika att allt går så bra! Hon är söt som socker lilla Ebba. Härliga bilder. Kul att du tar dig tid att blogga lite ändå :-) Kram!

Erika

1 augusti 2012 21:00

Tack Sandra, ja nog är hon söt alltid :D

 
Ingen bild

Kakis

1 augusti 2012 19:40

Snart kommer du att kunna ligga och amma Ika. Jag fick inte heller till det i början men efter ett tag så. Det blir så mycket enklare då, för på natten kan du ju fortsätta sova medan Ebbis käkar!

P & k

Erika

1 augusti 2012 21:00

Ååå jag hoppas verkligen att jag får till det. Ska testa det nåt nu snart igen, på BB gick det inte alls :S P&K, i morrn ses vi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 19 september 2013 21:27

Det blir inget mer bloggande. Trodde jag hade motivationen att börja igen men det tar upp alldeles för mycket värdefull tid. Jag vill tacka alla läsare för dom här åren. Vill ni fortsätta att följa mig finns jag på Instagram: erkis86 Kram till...

Av Erika - 30 augusti 2013 20:44


Im alive mina fina bloggläsare! Jag har sett att ni inte har givit upp hoppet om mig ännu. Jag ska försöka göra ett seriöst lyft här nu, ny bloggdesign och miiinst ett blogginlägg om dagen, låter det bra? Jag bjuder på senaste veckornas instagrambild...

Av Erika - 2 juli 2013 21:55

I eftermiddags åkte jag o Ebbis in till stan och myste med min underbara vän Emma. Fikade skagenmacka som vanligt ;) och sedan vart det mjukglass och bus i vängåvanparken. Jag älskar spontana fikadejter ...

Av Erika - 28 juni 2013 08:28

Förra veckan åkte vi till Orsa Camping med husvagnen :) Vi stannade där i 4 dagar och dessvärre fick vi bara en soldag :( Trots mycket regn så var det skönt att komma iväg på lite semester. Ebba trivdes som fisken i vattnet..bokstavligt talat ;) De...

Av Erika - 5 juni 2013 08:15

Lite bilder från vår utflykt till Norra berget för 2 veckor sedan. Vad är väl bättre än att spendera underbar tid med familjen? <3                     ...

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards