Erikas Vardag

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Erika - 7 juli 2012 18:49

Jag är rädd att misslyckas
uppgiften är ju så stor
Men jag lovar dig att jag ska göra allt i min makt
för att bli världens bästa mor

Du är så otroligt efterlängtad
och vi håller dig redan så kär
Det kanske låter konstigt
med tanke på hur liten du faktiskt är

Vi kallar dig redan
för vår lilla skatt
Och om sanningen ska fram
så drömmer vi om dig nästan varje natt

”Så nära, men ändå så långt borta”,
sa din pappa en dag
Och visst är det sant
men snart får vi träffa dig, om bara ett litet tag

Jag kan inte med ord beskriva
hur mycket jag längtar efter dig
Tänk första gången jag får hålla dig i min famn
det kommer betyda så oerhört mycket för mig

Jag är rädd att misslyckas
uppgiften är ju så stor
Men jag lovar dig att jag ska göra allt i min makt
för att bli världens bästa mor

 

 

  


Av Erika - 7 juli 2012 12:23

Äntligen har Bloggplatsen skapat en Android App så man kan blogga från mobilen. Testar därför för första gången för att se om det fungerar!

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards