Erikas Vardag

Direktlänk till inlägg 10 juli 2012

Kräftis

Av Erika - 10 juli 2012 20:45

Har haft fullt upp hela dagen och kvällen. Hela förmiddagen var jag och fotade när min kollega Helena och hennes Nicklas gifte sig. De var så himla fina och hade en jättefin mottagning. Ska gå igenom bilderna i veckan och slänger upp något smakprov här! :)


När jag kom hem förberedde jag och Chrille för kräftskiva(Chrille har tagit hem 6kg Havskräftor ifrån Norge). Jag bakade västerbottenpaj och gjorde egen Aioli och yoghurt dill röra! :) Vid kl 16 anlände mina bröder + fam och pappa och vid 20 snåret ca åkte de hem. Så här har det varit full rulle med god mat, efterrätt, skratt glada pigga barn som har röjt runt som vildar här :)

 

Tack för idag familjen och tack Helena och Nicklas för att jag fick föreviga er stora dag!

 
 
Malin

Malin

10 juli 2012 21:08

Gud så gott :p bloggar du via mobilen? Har gjort det någongång men då kommer inte inläggen ut på.fb? Varför är det så? :)

http://maliin08.bloggplatsen.se

Erika

10 juli 2012 21:10

Ja det var så jäkla gott!!!! Nej jag gör inte det för det är som du säger att bloggar man via mobilen så kommer det ju inte upp på FB! Värdelöst :(

 
Lillemor

Lillemor

11 juli 2012 17:55

Ser inte dumt ut det där du vännen!:) Skönt med semester va?;)
Kraam!

http://www.littlemother.blogg.se

Erika

11 juli 2012 19:27

Jaaa otroligt skönt :-) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 19 september 2013 21:27

Det blir inget mer bloggande. Trodde jag hade motivationen att börja igen men det tar upp alldeles för mycket värdefull tid. Jag vill tacka alla läsare för dom här åren. Vill ni fortsätta att följa mig finns jag på Instagram: erkis86 Kram till...

Av Erika - 30 augusti 2013 20:44


Im alive mina fina bloggläsare! Jag har sett att ni inte har givit upp hoppet om mig ännu. Jag ska försöka göra ett seriöst lyft här nu, ny bloggdesign och miiinst ett blogginlägg om dagen, låter det bra? Jag bjuder på senaste veckornas instagrambild...

Av Erika - 2 juli 2013 21:55

I eftermiddags åkte jag o Ebbis in till stan och myste med min underbara vän Emma. Fikade skagenmacka som vanligt ;) och sedan vart det mjukglass och bus i vängåvanparken. Jag älskar spontana fikadejter ...

Av Erika - 28 juni 2013 08:28

Förra veckan åkte vi till Orsa Camping med husvagnen :) Vi stannade där i 4 dagar och dessvärre fick vi bara en soldag :( Trots mycket regn så var det skönt att komma iväg på lite semester. Ebba trivdes som fisken i vattnet..bokstavligt talat ;) De...

Av Erika - 5 juni 2013 08:15

Lite bilder från vår utflykt till Norra berget för 2 veckor sedan. Vad är väl bättre än att spendera underbar tid med familjen? <3                     ...

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards