Erikas Vardag

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Erika - 24 juli 2011 20:02

Tjoo!

I helgen har vi haft svärisarna på besök, de har hjälpt oss att byta de 2st fönstren som vi inte hann byta förra sommaren + att de hjälpte oss att sätta in en verandadörr.Vi har ingen veranda ännu, den ska vi inte bygga förrän nästa sommar ;)


Före:

   

Under och Efter:

     

Före(det här är en gammal bild innan vi ens gjorde om trappen):

 

Efter:

   

Så nu är det bara listning runt fönstren, fönsterbrädor och gardiner som skall på plats!

Medan Svärfar och Chrille höll på med fönstren så målade jag och Svärmor vår friggebod. Bilder på det kommer vid ett senare tillfälle.


Nu i eftermiddag så åkte jag och min svägis Karin till Södra Berget och gick uppför slalombacken. Gissa om vi hade dåligt med mjölksyra i benen och ett förjävla flås? Sjuukt jobbigt var det, men bra träning :)


  Kakan nästan i "mål" :)

  Backjäveln! :P

  Påväg ner igen efter att vi hämtat andan.


Nu är det dax för lite kvällsfika och soffmys! Hörs :) 






    



Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards