Erikas Vardag

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Erika - 5 juli 2011 10:37

Jag har verkligen nedräkning tills på fredag när Sofie skall bo hos mig och inta GF tillsammans. Det var längesen vi umgicks bara hon och jag så det ska verkligen bli superkul!


 

Vi kommer att ha så roligt, oavsett väder och folk runt i kring. Om det så skulle vara jordbävning på fredag så kommer vi ändå att ha så jäkla roligt för vi kan inte ha annat än just roligt tillsammans hon och jag.


 

Sofie är den vän som jag har känt längst av alla mina vänner jag har. Vi har hängt ihop sedan lågstadiet, det är ca 17 år. Vi känner verkligen varandra utan och innan, vi kan varenda min och kroppsspråk hos varandra och dess betydelse. Det jag tänker, tänker hon oftast på samtidigt och tvärtom. Vi är medveten om våra olikheter och kompletterar dem och varandra väldigt bra tillsammans, tillsammans är vi och har alltid varit stark!


Vi kommer att vara de närmsta av vänner resten av våra liv, ingenting kan ändra på det. Vad skulle jag göra utan dig Fiiee?

  



Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards