Erikas Vardag

Direktlänk till inlägg 27 juni 2011

Viskansparken

Av Erika - 27 juni 2011 18:27

Hej alla fina!

Ja på Midsommardagen var jag hem till Stöde för att umgås med fina Barndomsvänner och för att slå klackarna i taket på Viskansparken. Vi var hemma hos Sandra först, skrattade och roade oss åt gamla minnen   Viskansparken då? jaa jag hade ju superroligt såklart! Träffade vänner och bekanta som jag inte har sett på länge, pratade, skrattade, dansade, skvallrade och hade det bara så fantastiskt kul. Tusen tack alla fina vänner som gjorde kvällen till den bästa 


Och här kommer bilder från kvällen:

                                                       

 
 
Ingen bild

norge bruttan

27 juni 2011 20:17

tack för en toppen kväll vännen!=) Saknar dig redan som tusan! Längtar tills jag kommer hem igen och vi kan ta en film kväll och bara surra en massa skit!

Erika

27 juni 2011 21:25

Men tack själv fina vackra du!! Vet du att jag saknar dig som attsingen redan jag med! Ja, när du kommer hem ska vi ladda upp för filmkväll, skratt, bus, och den obligatoriska Raggarsvängen! :) Gud så jag längtar! Puss och kram.

 
Kakis

Kakis

27 juni 2011 21:46

Men åååå vad schnygg du var i håret Erkis. Vill också vara lika duktg som dig på & fixa frillor:-(

Kul att ses en snabbis idag.

Kram Jänniferrr

http://kakansdiary.blogspot.com

Erika

28 juni 2011 06:43

Tack Cookie, med lite fantasi går allt så jag är säker på att du också skulle klara det :D Tack detsamma :D P&K

 
Ingen bild

Emma & Novalie

28 juni 2011 20:22

Lustigt, håller med ovanstående det var det jag oxå tänkte skriva. Du var grymt snygg både i håret och i övrigt :) Som alltid! Vilket gäng ni var :P

Erika

28 juni 2011 22:36

Men tack söta fina du :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 19 september 2013 21:27

Det blir inget mer bloggande. Trodde jag hade motivationen att börja igen men det tar upp alldeles för mycket värdefull tid. Jag vill tacka alla läsare för dom här åren. Vill ni fortsätta att följa mig finns jag på Instagram: erkis86 Kram till...

Av Erika - 30 augusti 2013 20:44


Im alive mina fina bloggläsare! Jag har sett att ni inte har givit upp hoppet om mig ännu. Jag ska försöka göra ett seriöst lyft här nu, ny bloggdesign och miiinst ett blogginlägg om dagen, låter det bra? Jag bjuder på senaste veckornas instagrambild...

Av Erika - 2 juli 2013 21:55

I eftermiddags åkte jag o Ebbis in till stan och myste med min underbara vän Emma. Fikade skagenmacka som vanligt ;) och sedan vart det mjukglass och bus i vängåvanparken. Jag älskar spontana fikadejter ...

Av Erika - 28 juni 2013 08:28

Förra veckan åkte vi till Orsa Camping med husvagnen :) Vi stannade där i 4 dagar och dessvärre fick vi bara en soldag :( Trots mycket regn så var det skönt att komma iväg på lite semester. Ebba trivdes som fisken i vattnet..bokstavligt talat ;) De...

Av Erika - 5 juni 2013 08:15

Lite bilder från vår utflykt till Norra berget för 2 veckor sedan. Vad är väl bättre än att spendera underbar tid med familjen? <3                     ...

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards