Erikas Vardag

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Erika - 3 juni 2011 18:38

Hey honeypies!

Trots jobb idag då de flesta andra är ledig så har det varit en lovely friday! Eftersom de flesta som sagt var ledig idag så har det varit rätt lugnt och skönt på kontoret. Jag tog med mig systemkameran och lyckades fånga mina söta pinglor i min grupp på bild.

Söööta Maria


Fiiina Jessica


Tack för att ni finns tjejer!!


Det vart en lunch på Tandorii med bästaste Ante också, som vanligt är det fantastiskt att umgås med honom. Efter lunchen satt vi oss på torget med en take away kaffe och njöt av solen.

Bästa vännen Ante!


Nu har jag precis städat klart hela huset och unnat mig en kall. Chrille ligger och sover som en stock. Han har nämligen varit i Stöde hela dagen med mina bröder och Morfar o klyvit ved, så han är helt färdig. Jag tror jag ska ut en sväng nu och måla garageporten, eller? får se om jag orkar.


Avslutar inlägget med en dageeeens:

 



Både byxor och linne är från H&M.

Trevlig helg hörrni!








Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards