Erikas Vardag

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Erika - 12 juni 2009 20:47

Igår var vi ut till Ante och Kakan och käkade middag. Alltid lika roligt att ses och barnen är lika söt som vanligt :)

 Julia satt och ritade en teckning som hon skulle gömma för mig, jag skulle få gå på skattjakt :)  Elin satt och lyssnade på CD.


 

Elin satt och diggade och var nöjd :D


Jag och Karin hann med en tripp till Birsta också. Jag hittade ÄNTLIGEN en klänning till bröllopet vi ska på i Juli :)

Presenter till Chrille och Ante köpte vi också, Jack & jones har så fina grejer.

 

 Tack Ante och Karin för igår!!


Ikväll har vi hunnit måla taket en gång i sovrummet..det tar sig. Hoppas på att bli klar i helgen.

I morgon ska vi till Sättna med Stefan och Sofia, det är ju dragracing där.  Ska bli roligt att ses, det var allt för längesen nu!!


Denna söta kofta fyndade jag på Lindex idag, fin va? :) 

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards