Erikas Vardag

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Erika - 9 juni 2009 06:20

Hej Sötnosar!


Ja, i lördags var jag ju barnvakt åt dessa små pruppisar, Alex och Lily

 

och det gick huuuur bra som helst :) jag har turen att ha ordentliga syskonbarn som alltid är snäll när jag ska vara barnvakt :D 


Älsklingen kom hit igår och gíssa om jag blev glad? :) Han hade som vanligt med sig en överraskning, mooorr sa jag! Jag vill inte att han köper mer saker till mig. Men jodå.

En Asus Mini laptop fick jag!!!! Jag höll på att trilla när jag öppnade påsen. Jag som har gått ocvh tänkt på att köpa en sån hur länge som helst men jag har aldrig haft råd. Tusen tack älskling, du skämmer bort mig!


Så har jag blivit ny billägare också! Jag och Chrille gick igenom blocket igår och tillslut hittade vi en liten pärla ;)

Den här Volvo 850 GLT:n äger nu lilla jag :) Den går jättebra om man jämför med bilen jag hade innan. Jag är supernöjd :)


Nu måste jag göra mig klar till jobbet, 

Ciao!



Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards