Erikas Vardag

Direktlänk till inlägg 8 december 2009

Operation "vårda håret"

Av Erika - 8 december 2009 20:32

Yes, rubriken talar sitt.

Löshår= borta. Det somriga ljusblonda= borta.


Jag måste låta håret vila i vinter!! Därför har jag ikväll slängt i en mörkblond toning i håret som sliter mindre, alla vet ju att blekning sliter som gröne så det får vara bra nu. Har också lagt Löshåret på hyllan så att mitt egna får återhämta sig i lugn och ro under vinterhalvåret. Sedan till sommaren går jag tillbaka till ljuuuuuust ljuuust blont igen   och förhoppniongsvis har mitt egna växt nån dec på längden fram tills dess!


Före(ljus blond):

  


Efter(mörk blond):

  


Känns sorgligt men va fan gör man?

 
 
Sandy

Sandy

8 december 2009 21:43

Tycker den nya hårfärgen var jättefin..:)
Du passar bra i båda!
Skönt med lite mörkare när man gå mot vintern också! :)

http://stateofattraction.blogg.se

 
vera

vera

9 december 2009 10:34

visst blir man beroende av löshår då?! jag har låtit mitt eget hår vila i 6 månader nu och det har blivit tjockt och låångt;) det tar tid men man måste vårda sitt eget för annars så blir man fasen flintis till slut=/ tycker ditt eget hår hår jättefint och den nya färgen kalassnygg! så håll ut så ska du se ditt eget blir långt! kram från vera:)

http://varmlandskan.blogg.se

 
Erika

Erika

9 december 2009 19:18

Sandy: tack så mycket :) Och jag håller med att är nice med lite mörkare när det är vinter :) Kraam

Vera: Ja guuud ja, för när jag har löshår är det så tjockt och fint så det blir ett beroende som heter duga! Kul att du tycker nya hårfärgen är fin, det känns lite ovant än bara. Ska verkligen försöka hålla ut jag med så kanske mitt egna hår växer och frodas ;) Kram!

http://www.erkis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

22 december 2009 12:40

Brukar kika in här lite då och då!
Jätte fin färg du fick till på håret! Tänkte samma sak jag, så nu äre "vila-håret-tills-sommaren dags"

http://malinheldeby.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 19 september 2013 21:27

Det blir inget mer bloggande. Trodde jag hade motivationen att börja igen men det tar upp alldeles för mycket värdefull tid. Jag vill tacka alla läsare för dom här åren. Vill ni fortsätta att följa mig finns jag på Instagram: erkis86 Kram till...

Av Erika - 30 augusti 2013 20:44


Im alive mina fina bloggläsare! Jag har sett att ni inte har givit upp hoppet om mig ännu. Jag ska försöka göra ett seriöst lyft här nu, ny bloggdesign och miiinst ett blogginlägg om dagen, låter det bra? Jag bjuder på senaste veckornas instagrambild...

Av Erika - 2 juli 2013 21:55

I eftermiddags åkte jag o Ebbis in till stan och myste med min underbara vän Emma. Fikade skagenmacka som vanligt ;) och sedan vart det mjukglass och bus i vängåvanparken. Jag älskar spontana fikadejter ...

Av Erika - 28 juni 2013 08:28

Förra veckan åkte vi till Orsa Camping med husvagnen :) Vi stannade där i 4 dagar och dessvärre fick vi bara en soldag :( Trots mycket regn så var det skönt att komma iväg på lite semester. Ebba trivdes som fisken i vattnet..bokstavligt talat ;) De...

Av Erika - 5 juni 2013 08:15

Lite bilder från vår utflykt till Norra berget för 2 veckor sedan. Vad är väl bättre än att spendera underbar tid med familjen? <3                     ...

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards