Erikas Vardag

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Erika - 3 december 2009 12:11

Jag har blivit sjuk igen    det var mindre än en månad sedan jag blev frisk ifrån förra influensan. Mitt immunförsvar har tagit sig en rejäl vilopaus verkare det som. Sov som en gris nästan hela dagen igår, lade mig i soffan en sväng för att kolla på film med Chrille på efterm. Men jag hann väll se 10 min av filmen innan jag slocknade igen .  Jag har sovit och druckit Kan Jang, Blutsaft och knaprat Alvedon både igår och idag iaf så nu känner jag mig lite bättre, men inte så mycket bättre     Ååååå, jag måste bli bra tills i morgon!!!! Jag har ju sett fram emot julfesten med jobbet jättemycket!!! + att på Lördag så kommer Camilla och Björn till Sundsvall och jag vill vara pigg då så att vi kan umgås med dom. Jag ska kurera allt vad jag kan idag!!


Här får ni iaf se före och efterbilder på våra fönsterbrädor. Innan har vi ju haft bruna fula sten fönsterbrädor(bor i ett gammalt hus) men förra veckan köpte jag nya och bytte ut dom alldeles själv. Så nu ser det lite fräschare ut:

  


  

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards