Erikas Vardag

Alla inlägg under augusti 2009

Av Erika - 6 augusti 2009 21:06

Bloggar från mobilen så det blir ett kort inlägg. Vi har haft 2 härliga dagar i sthlm och bilder från resan bjuder jag på i morgon :) Ha det gott allihopa så länge.

Av Erika - 4 augusti 2009 06:55

Detta är min sista vecka på semestern, tror ni jag har lite ångest eller? :( :(

Vi drar till Sthlm idag iaf och blir kvar tills på Torsdag och det ska bli supernice :)

 

Jag återkommer när vi kommit hem igen med en massa bilder etc. 

Ha det gott så länge :)



Av Erika - 3 augusti 2009 10:28

Fy faaaasen vad roligt jag hade i lördags!!! Det var så fruktansvärt roligt att träffa brudarna igen och hur än det är så är Stöde fester helt överlägsna!!! Även Chrille hade roligt så kvällen var så lyckad. 


Emma och Frida :)


Zandra, Sandra och Malin :)


Emmeli och Emma :)


Jag och Frida :) 


Sandra, Malin och Stirriga?? jag :)


Bandet som spelade på Stöde Marknad. Vi brudar dansade nästan heela kvällen/Natten :)


Så här såg skorna ut efter en kväll på Stöde Markna...lervälling!! 


Idag blir det nog sol och bad, om Chrille gtar sig upp ur sängen nån gång :P 

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards