Erikas Vardag

Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Erika - 7 augusti 2009 11:22

Ja, vi hade alltså 2 härliga dagar i sthlm.

När vi kom fram på Tisdagen mötte vi genast upp min älskade vän Sofie och hennes Mamma Kakan

 

Vi käkade på restaurang tillsammans inne i Gamla Stan, det var så mysigt så.

Sedan gick vi in till storstan

Kakan och Chrille kom bra överens :P


  Jag och älskade Fiiee.


Väl inne i stan strosade vi runt lite i butiker och slutligen satt vi oss på en uteservering och beställde en varsin Stor Kall :)

 


Det var så roligt att få träffa Sofie och Kakan igen, för det händer ju inte allt för ofta :(


På kvällskvisten så käkade jag och Chrille på Pizza Hut och s gick vi på bio: Sommaren med Göran. Hur bra som hellst och en bra avslutning på kvällen :)


På Onsdan Strosade vi omkring på stan en stund för agtt fördriva tiden fram till eftermiddagen...för då var det dax för: Grönan med Emma och Marcus :)


Vi hade en jättwetrevlig kväll där, men det vart inte så mycket karusellåk :( Ca 2 timmar kö till ALLA karusseller..det var hnelt makalöst mycket folk där *suck* Men vi hade jättekul ändå!


Käkade en god middag


Irrade runt i Lustiga huset




Jag och Emma körde Radiobilarna ;P ( Jag i blått linne)


Käkade Mjukglass


 


Och spelade bort massor av pengar på skit :P


Ja det var våra dagar i sthlm de..skönt att vara hemma igen. Borta bra men Hemma bäst!! :)




Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards