Erikas Vardag

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2009

Barnvakt

Av Erika - 28 augusti 2009 06:51

God morgon allihopa,

Usch vad vidrigt trött jag är idag. Skulle sova hos Ante och Kakan igår men halv1 på natten var jag tvungen att åka hem. Jag gick och la mig kl 23 och jag måste ha slumrat till en kortis.


Sedan vaknar jag upp helt skräckslagen med hjärtat i halsen och kroppen på helspänn!! konstigt att beskriva hur det känns, men det har hänt 2 ggr förut fast hemma hos mamma.

Låg så länge, länge så tillslut klädde jag på mig, väckte Ante och åkte hem.  Annars hade jag aldrig fått sova nå mer.


Igår var jag if abarnvakt åt dessa små sötfisar i några timmar:

 


 Vi ritade, läste bok och lekte Talang 2009..jag fick vara Jury :)

Egge ritade mer på sig själv än i boken.


Jullis har blivit jätteduktig på att färglägga.


I morgon blir det Open Trot på dan och utgång på kvällen, jag blir dock nykter och ska vara chaufför istället, mitt eget val och det ska bli så skönt att vakna upp på söndan ch vara pigg som en nötkärna :D


 
 
Kakan

Kakan

30 augusti 2009 14:01

Tack än en gång för hjälpen

http://kakansdiary.blogspot.com

 
Ingen bild

M

31 augusti 2009 00:01

Hej... Det här känns lite skummt för att jag klänner inte dig, men jag sökte på google efter kommentarer om Beautybay och din blogg kom upp. Jag har därmed en fråga eller 3 om den sidan. Var levernasen snabb och utan strul? Är det en bra sida att shoppa smink och andra produkter på? Dras pengarna i svenska kronor från kontot? Såg att det bara gick att betala med kort. Vet ej om du själv har köpt smink där men iaf. Tack på förhand. Skicka mig gärna ett mail på milka164@hotmail.com snarast möjligast =)
fin blogg by the way :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 19 september 2013 21:27

Det blir inget mer bloggande. Trodde jag hade motivationen att börja igen men det tar upp alldeles för mycket värdefull tid. Jag vill tacka alla läsare för dom här åren. Vill ni fortsätta att följa mig finns jag på Instagram: erkis86 Kram till...

Av Erika - 30 augusti 2013 20:44


Im alive mina fina bloggläsare! Jag har sett att ni inte har givit upp hoppet om mig ännu. Jag ska försöka göra ett seriöst lyft här nu, ny bloggdesign och miiinst ett blogginlägg om dagen, låter det bra? Jag bjuder på senaste veckornas instagrambild...

Av Erika - 2 juli 2013 21:55

I eftermiddags åkte jag o Ebbis in till stan och myste med min underbara vän Emma. Fikade skagenmacka som vanligt ;) och sedan vart det mjukglass och bus i vängåvanparken. Jag älskar spontana fikadejter ...

Av Erika - 28 juni 2013 08:28

Förra veckan åkte vi till Orsa Camping med husvagnen :) Vi stannade där i 4 dagar och dessvärre fick vi bara en soldag :( Trots mycket regn så var det skönt att komma iväg på lite semester. Ebba trivdes som fisken i vattnet..bokstavligt talat ;) De...

Av Erika - 5 juni 2013 08:15

Lite bilder från vår utflykt till Norra berget för 2 veckor sedan. Vad är väl bättre än att spendera underbar tid med familjen? <3                     ...

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards