Erikas Vardag

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2009

Ytlig, trasig och tråkig

Av Erika - 22 augusti 2009 14:31

"nja, bara ytligt"

låter ju som en beskrivning av dig!


du är en ganska trasig och tråkig person.. stackars alla dina ytligt bekanta

av Jonatan den 22 augusti 2009 kl 11:54 -


Möttes av ovanstående kommentar som jag fått nu när jag loggade in på bloggen.

"Jonatan" känner du mig? eftersom du skriver: du ÄR ganska tråkig etc..om du inte känner mig måste du plugga mer gramatik för det heter i så fall du VERKAR vara...


och jag kan ju inte vara en sån tråkig person eftersom du har lagt ner energi på att läsa min blogg och lagt ner tid på att skriva en kommentar. Och det är ju tur att vi alla är olika, din kommentar sårar mig inte. Tvärtom :) Du är ett slående bevis på att du saknar självkänsla och i hopp om att må bättre själv gör du ett dåligt försök att trycka ner andra. Tyärr så lyckades du inte med det :)

Jag önskar dig all lycka.

 
 
Ingen bild

Sandra

22 augusti 2009 19:31

Hej Erika!
Håller absolut inte med Jonatan, fö du är världens finaste tjej! Kram från mej!

 
Erika

Erika

22 augusti 2009 21:06

Sandra: Tack så jättemycket, det värmer verkligen!!! Kram kram!

http://www.erkan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Freddo!

22 augusti 2009 21:30

Denna där Jonatan verkar vara en knäppis..
Erkan är ju en kalaspingla som ska ha det bäst i all framtid!

 
Erika

Erika

22 augusti 2009 22:27

Freddo: Men tack min vän! Dina ord betyder!!!

http://www.erkan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

andutt

22 augusti 2009 23:13

Jonatan är ett miffo...snacka om att pissa på sig själv om man inte har bättre för sig än att tracka andra.....

 
Erika

Erika

22 augusti 2009 23:55

andutt: Instämmer!

http://www.erkan.bloggagratis.se

 
Fridolin

Fridolin

23 augusti 2009 20:20

Men taaack erkis :)

Men vilken idiot han är! Han känner dig inte ens!!

http://www.fridatorngren.blogg.se

 
Maria

Maria

23 augusti 2009 21:46

Ja vad ska man säja. Finns en del människor som inte har annat för sig än att spy ut sin gala. Skulle tro att denna Jonatan är en bitterfitter. Skit i honom Erkan du är en toppen tjej.
Kram

http://www.lofgrens.blogg.se

 
nikita

nikita

24 augusti 2009 11:57

åh såg din kommentar nu =) tack så mkt, va gulligt skrivet av dig.
kram

http://www.nikital.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 19 september 2013 21:27

Det blir inget mer bloggande. Trodde jag hade motivationen att börja igen men det tar upp alldeles för mycket värdefull tid. Jag vill tacka alla läsare för dom här åren. Vill ni fortsätta att följa mig finns jag på Instagram: erkis86 Kram till...

Av Erika - 30 augusti 2013 20:44


Im alive mina fina bloggläsare! Jag har sett att ni inte har givit upp hoppet om mig ännu. Jag ska försöka göra ett seriöst lyft här nu, ny bloggdesign och miiinst ett blogginlägg om dagen, låter det bra? Jag bjuder på senaste veckornas instagrambild...

Av Erika - 2 juli 2013 21:55

I eftermiddags åkte jag o Ebbis in till stan och myste med min underbara vän Emma. Fikade skagenmacka som vanligt ;) och sedan vart det mjukglass och bus i vängåvanparken. Jag älskar spontana fikadejter ...

Av Erika - 28 juni 2013 08:28

Förra veckan åkte vi till Orsa Camping med husvagnen :) Vi stannade där i 4 dagar och dessvärre fick vi bara en soldag :( Trots mycket regn så var det skönt att komma iväg på lite semester. Ebba trivdes som fisken i vattnet..bokstavligt talat ;) De...

Av Erika - 5 juni 2013 08:15

Lite bilder från vår utflykt till Norra berget för 2 veckor sedan. Vad är väl bättre än att spendera underbar tid med familjen? <3                     ...

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards