Erikas Vardag

Alla inlägg under januari 2009

Av Erika - 22 januari 2009 21:14

För Rikspresentkorten på 500 kr jag fick med posten idag för att jag uppgraderade mitt bredband. Så nu ska det handlas byxor för dom på Vero Moda i helgen :) :)


 


Av Erika - 22 januari 2009 20:02

Befinner oss ute på Ön hos Andreas och Karin. Jag agerar hårfrissa igen, slingar kakans hår :)


Imorgon efter jobbet åker vi till Övik, hääärligt!

Bilder från Övik kommer nog i helgen :)

Kram! 

Av Erika - 22 januari 2009 07:03

Min söta Chrille ligger och sover djupt nu i sängen..förstå hur jobbigt det känns att jag måste iväg och jobba när han ligger där inne och ser så mysig ut.


Som jag har saknat honom, jag är så glad att han äntlgen är här igen!

Love <3

Av Erika - 20 januari 2009 20:40

får jag äntligen krama om min älskling igen, som jag har längtat <3

Av Erika - 19 januari 2009 21:26

Ja, då har jag precis kommit hem ifrån karaten. 1h och 40 minuters slit. Jag var den enda som inte utövat karate innan och jag var den enda tjejen(hitills) i nybörjargruppen. 


Men det gick fiiiint, alla i gruppen peppade mig och varandra. Min styrka var det inge fel på. Fick till hårda slag och sparkar, men min teknik och uthållighet var väl snäppet sämre.

Det var iaf en kanonbra fys och uthållighetsträning, slet som ett djur..mådde stundtals illa :P 


Jaaao, det här är min grej :) längtar redan till nästa träningspass som är på Onsdag.

 

Kram

Av Erika - 19 januari 2009 17:44

Hallå allihopa.

Idag har jag haft en typisk Måndag..en tungrodd sådan och mycket att göra på arbetet! Det är trögjobbat på måndagar känns det oftast som. Jag har arbetat och arbetat idag..slitit, dock tycks inte "att göra" listan krympa det minsta. Men jag tar nya och friska tag imorgon och förhoppningsvis får jag någon fason på allt.


Snart är det dax för Karate, jag kanske bloggar ikväll om hur det gick :)


Morgonens Frulle:

En hårdbrödmacka med laktosfritt smör och kokt skinka.

Laktosfri Yoghurt med Müsli, linfrön och Solrosfrön.


Samt en "hutt" (20ml) Blutsaft som Chrille köpt till mig. Blutsaft innehåller mycket järn, vitaminer och mineraler..bra skit :O)


Är generös i dag så jag bjuder även på en dagens(har en värdelös kamera, ber om ursäkt att bilden är så suddig):

Långkofta: H&M

Skärp: Vila




Av Erika - 18 januari 2009 21:46

Såklart så började jag gråta nu ikväll när jag pratade med min älskling. Det blir bara för jobbigt för jag saknar han så obeskrivligt mycket.


Den senaste veckan har jag känt mig riktigt jävla olycklig! Men snart, snart kommer han hem och då kommer jag att drunkna i ett enormt lyckorus igen <3


Av Erika - 18 januari 2009 20:47

Startade Söndagen med en lång morgonprommis i det behagliga vädret, det var superskönt att få komma ut och andas in lite friskluft.  Därefter har jag städat nästan hela dagen...verkligen storstädat :)

Åt plättar till Lunch, muuums. Inte varje dag man äter det.

 

Plättar med jordgubbssylt, glass(laktosfri) och mjölk(laktosfri)


I morgon ska jag på min första Karate lektion! Därför beslöt jag mig för att inte träna i gymmet idag, inte så bra att vara stel som en pinne imorgon pga träningsvärk kanske ;) Iaf så längtar jag till karaten imorgon, men jag ska inte förneka att jag är en aning nervös. Men det går säkert bra :) 


Nu blir det en kopp the och lite nagelfix..längtar tills Chrille ringer så jag får höra hand ljuva stämma :)




Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards