Erikas Vardag

Alla inlägg den 3 december 2008

Av Erika - 3 december 2008 20:40

Blåste upp till Jannica efter jobbet. Fick middag och efterrätt där, men inte nog med det..jag fick en födelsedagspresent också :)

 En Suuuuuper fin "väggljusstake" ja ni ser ju själv, visst är den fiiin? :) Den ska jag hänga upp i hallen det första jag gör när alla tapeter är på plats(har ju beställt mer men de kommer ju aldrig :()

Tusen tack Jannica för den jättefina presenten :D 


På fredag vankas det julfest med jobbet, temat är ROCK :) Det är jag och några till som anordnar festen så nu är man lite stressad inför alla förberedelser, men det kommer säkert bli lyckat och jätte roligt!!


Ett minus med helgen dock är att jag inte får träffa min Chrille;( Men den som väntar på nåt gott...så jag får glatt vänta tills nästkommande helg innan jag får kramas med han igen *suck*




Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards