Erikas Vardag

Direktlänk till inlägg 17 november 2008

Renovering

Av Erika - 17 november 2008 20:01

Söta Mamma har varit här och hjälpt mig att tapetsera hallen. Givetvis så räckte inte tapeten, så nu är halva hallen otapetserad *typiskt* så jag måste beställa mer tapeter.


Men jag ser ett ljus i tunneln iaf, snart blir min skabbiga hall en fiiiin och fräsch hall. Har försökt att knäppa bilder men det är supersvårt då tapeten är en skimrande tapet så gör den sig inte så bra på bild.

Men jag visar en före och 2 efterbilder 


Före(huvva vad hemskt):



Efter:




Tapeten i närbild:


 
 
Johanna M.

Johanna M.

17 november 2008 20:53

Superfin tapet, på närbilden syns det fina glansiga mönstret! =)

http://mattssonjohanna.blogg.se

 
Ingen bild

Kakan

17 november 2008 20:55

Ser ju jättefint ut!!! Jag trodde först att den första bilden var slutreesultatet och satt ochn funderade på hur det egentoigen sett ut innan, ha ha. SEDAN såg jag de nedre bilderna;-) Typiskt mig.

Puss & kram

ps.känner att jag/vi måste komma och hälsa på snart!

 
Erika

Erika

17 november 2008 20:57

Johanna, tackar :) Jaa visst, dock ser det myyycket bättre ut irl :)

Kakan: Hahaha du är ju rolig du ;P Jaa verkligen, jag ska ju bjuda på fredagsfika när jag fyller år, så då hade det ju passat ypperligt med ett besök..men då är ju ni utomlans era lyckostar!! :) Vi får ta det nåt framöver helt enkelt :)

http://www.erkan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Fiiee

17 november 2008 21:14

Va fint det blir !!! :) Miss u! Skönt att höra din röst häromdagen. puss

 
Carro

Carro

17 november 2008 21:38

Tjenis bruden... Skit snygg tapet ;) Vart har du köpt den ?? ;) Kramis

http://Dizzy.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Emma blemma

17 november 2008 22:24

Jätte fint ! =) Hon är bra snäll mamma inger ! ;) Vi får höras nåt och ta en uppdatering om hur läget är! =) Puss å kram

 
emma igen..

emma igen..

17 november 2008 22:26

där tavlan sitter. Hade du inte en hylla där förut? .. (Jag försöker minnas hur det ser ut hos dig!) Men jag har ju bara varit hos dig under gf o6 och när jag var hem i våras/vintras! Hur länge har du bott i den här lgh (tänkte eftersom jag varit så lite hos!) =) ? gonatt i stugan!

http://emmish.fjongstock.com

 
emma för 3:e gången

emma för 3:e gången

17 november 2008 22:27

jag menade gf 07 väl..

http://emmish.fjongstock.com

 
Erika

Erika

18 november 2008 06:40

Fiiee: Taaack :) saknar dig med och det var så roligt att få prata en stund med dig i fredags :) Love you!!

Emma: Nej det har aldrig suttit nåon hylla där..och nu när det är färdigtapetserat där så ska jag ha hatthyllan och skostället på den där väggen som tavlan hänger på(på före bilden) Jag har bott sen dec -06 Puss puss

Carro: Taack, jag har köpt den på Fresks, 400kr/rullen..så den var rätt dyr ;(

http://www.erkan.bloggagratis.se

 
Nina

Nina

18 november 2008 08:19

Blir ju finfint det där :)
Jag håller med, det är supersvårt att fota tapeter. Blixten verkar ju slå ut det mesta av känslan man ser med blotta ögot och allt blir bara kallt å trist.
Sett tapeten i min nya lya? Jag är KÄÄR! :)

http://lippan.blogspot.com

 
Ingen bild

camilla

18 november 2008 14:20

Grym tapet! Superfint!

 
Maria

Maria

18 november 2008 22:58

Ja mamma Inger hon kan lite av varje hon.
Ser jätte fint ut.
Kram

http://www.lofgrens.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 19 september 2013 21:27

Det blir inget mer bloggande. Trodde jag hade motivationen att börja igen men det tar upp alldeles för mycket värdefull tid. Jag vill tacka alla läsare för dom här åren. Vill ni fortsätta att följa mig finns jag på Instagram: erkis86 Kram till...

Av Erika - 30 augusti 2013 20:44


Im alive mina fina bloggläsare! Jag har sett att ni inte har givit upp hoppet om mig ännu. Jag ska försöka göra ett seriöst lyft här nu, ny bloggdesign och miiinst ett blogginlägg om dagen, låter det bra? Jag bjuder på senaste veckornas instagrambild...

Av Erika - 2 juli 2013 21:55

I eftermiddags åkte jag o Ebbis in till stan och myste med min underbara vän Emma. Fikade skagenmacka som vanligt ;) och sedan vart det mjukglass och bus i vängåvanparken. Jag älskar spontana fikadejter ...

Av Erika - 28 juni 2013 08:28

Förra veckan åkte vi till Orsa Camping med husvagnen :) Vi stannade där i 4 dagar och dessvärre fick vi bara en soldag :( Trots mycket regn så var det skönt att komma iväg på lite semester. Ebba trivdes som fisken i vattnet..bokstavligt talat ;) De...

Av Erika - 5 juni 2013 08:15

Lite bilder från vår utflykt till Norra berget för 2 veckor sedan. Vad är väl bättre än att spendera underbar tid med familjen? <3                     ...

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards