Erikas Vardag

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2008

En tuff Måndag

Av Erika - 27 oktober 2008 20:22

Tänkte visa vad jag har köpt i helgen.

Nya gardiner till V-rummet, hade mörk-lila gardiner innan..men fick känslan av ett enda stort mörker i V-rummet då, så nu fick det bli vitt.


6st söta glas med olika härliga motiv.


Nya blommor, b.la denna.


Har haft äckligt mycket att göra på jobbet idag och kommer ha minst lika mycket imorgon..blir mentalt slut och önskar att jag redan nu skulle känna mig 100% säker i det jag gör..men det tar tid. Men, jag trivs super iaf :)


Blev en lurre på stan med brorsan idag. Jag åt Sushi för första gången!! Trodde jag skulle tycka det var vidrigt, men icke :) Det var inte jättegott men gott :D Men några gånger till så, sen så kommer jag nog att älska det!


Efter jobbet blev det en fika på Barista med Emma.S vilket var jättemysigt, det var så längesen vi sågs! Hoppas det inte dröjer lika länge tills nästa gång vi ses nu bara.


Fick detta av Kakis i Lördags som tack för att jag hjälper henne med hennes hår. Gudomligt gott luktar dessa...så jag rekommenderar de stort! Dove- Cucumber & Green tea fragrance.


 
 
Carro

Carro

27 oktober 2008 21:14

Hallå där :) Dom där Dove produkterna har jag med, dom luktar ju loveli, man känner sig väldigt fräsch ;) Ha det toppen tjejen !! Kramis

http://Dizzy.bloggagratis.se

 
Erika

Erika

27 oktober 2008 21:21

Carro: Jaaa jag håller med, bra skit :) Ha det gott.Kraaam

http://www.erkan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kakan

27 oktober 2008 21:47

SUPERFINA gardiner förresten. Blev jättejättefint!!!!

 
Frida

Frida

27 oktober 2008 23:26

Tack Erkan :D
Älskar dina nya gardiner.. Vart är dom köpta?

http://www.fridatorngren.blogg.se

 
Caroline

Caroline

28 oktober 2008 08:00

Jag såg faktiskt inte skandaler, men många andra roliga saker... haha... Du missade en hejdundrande fest iallafall! Kram på dig gumman

http://princesses.blogg.se

 
Emmis

Emmis

28 oktober 2008 13:28

hej vännen! Är du hemma på lördag eller i övik? Jag tänkte att vi annars kunde ses om du hinner med dig! =)
Puss o kram/emmis

http://emmish.fjongstock.com

 
Nina

Nina

28 oktober 2008 17:11

Åh, dom där garinerna är så fräscha. Har vita sånna i sovrummet. :)

http://lippan.blogspot.com

 
Maria

Maria

28 oktober 2008 17:59

Jääte fint blev det. Går det bra med hallen?
Kram

http://www.lofgrens.blogg.se

 
Johanna

Johanna

28 oktober 2008 20:07

ja visst är det så... väldigt fina gardiner, vart hittade du dem? du vet inte av nån tra på bottenplan runt omkring dina trakter? :)

http://minafinating.devote.se

 
Erika

Erika

28 oktober 2008 20:50

Caroline: Hehe okej, förstod att jag missade en kanonfest :)

Emmis: Hej gummsan, vi pratades vid på telefon idag så du vet att jag inte är hemma i helgen, attans!!! :(

Nina: Jaaaa dom är så nice :D

Maria: Tack :) Det går sådär, skulle måla i Söndags men då fattades det en massa grejjer, så ska måla på torsdag sen ska mamma komma ner och hjälpa mig att tapetsera, så snart så ;)

Johanna: Tack, jag har köpt dom på Ikea, billig är dom! :D Neej tyvärr jag vet inte av nån, men jag ska hålla öron och ögna öppna så hojjtar jag till om jag hör nåt :)

http://www.erkan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 19 september 2013 21:27

Det blir inget mer bloggande. Trodde jag hade motivationen att börja igen men det tar upp alldeles för mycket värdefull tid. Jag vill tacka alla läsare för dom här åren. Vill ni fortsätta att följa mig finns jag på Instagram: erkis86 Kram till...

Av Erika - 30 augusti 2013 20:44


Im alive mina fina bloggläsare! Jag har sett att ni inte har givit upp hoppet om mig ännu. Jag ska försöka göra ett seriöst lyft här nu, ny bloggdesign och miiinst ett blogginlägg om dagen, låter det bra? Jag bjuder på senaste veckornas instagrambild...

Av Erika - 2 juli 2013 21:55

I eftermiddags åkte jag o Ebbis in till stan och myste med min underbara vän Emma. Fikade skagenmacka som vanligt ;) och sedan vart det mjukglass och bus i vängåvanparken. Jag älskar spontana fikadejter ...

Av Erika - 28 juni 2013 08:28

Förra veckan åkte vi till Orsa Camping med husvagnen :) Vi stannade där i 4 dagar och dessvärre fick vi bara en soldag :( Trots mycket regn så var det skönt att komma iväg på lite semester. Ebba trivdes som fisken i vattnet..bokstavligt talat ;) De...

Av Erika - 5 juni 2013 08:15

Lite bilder från vår utflykt till Norra berget för 2 veckor sedan. Vad är väl bättre än att spendera underbar tid med familjen? <3                     ...

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards