Erikas Vardag

Alla inlägg under december 2007

Av Erika - 21 december 2007 17:10

Djuriskt Bakfull?

Jotack, det är bara förnamnet. Det vart så att jag blev en äkta flaskhals igår..det vart för mycket av det goda men jag tog mig i kragen och åkte hem strax efter 01 iaf, klokt gjort av mig.


Har yrat runt på stan i några timmar och shoppat de sista julisarna, tvi vale vad mycket folk det var som skulle trängas och puttas..jag kände hur irritationen växte hos fröken Utterberg.  


Åker hem till Stöde om drygt en timme, jag längtar. Ska bli så skönt att få komma hem till Mami och koppla av i några dagar.


Nu ska jag kila, Ciao! 

Av Erika - 19 december 2007 21:51

Och så har jag gjort någon besviken igen.

Jag bara är, lever mitt liv som jag vill leva det, känner det jag vill känna och gör det jag vill göra. Äntligen efter alla dessa går har jag lyckats kommit dit, jag tänker på mig själv och mitt bästa!

Nu när jag väl gör det, så är det såklart någon som får mig att känna skuld. 

Men jag kan inte hela tiden göra alla nöjda och glada, jag kan inte tvinga fram något som inte finns. 

Och jag tänker inte tillåta mig att känna skuld mer, jag har inte gjort något fel. Bara för att jag inte är som jag var förut, var alla till lags så gör det inte mig till en dålig människa. 


Jag är en bättre människa nu än vad jag var då, jag har vuxit som människa och enligt mig är det bara positivt både för mig och även för dom runt omkring mig.


Jag tycker jag har visat vart jag står, men tydligen inte tillräckligt tydligt.

Hela livet gör man folk besviken, både omedvetet och medvetet. En sak som jag bestämt mig för här och nu är att jag inte tänker gräva ner mig djupare i det, det tjänar ingenting till..jag om någon vet det.





Av Erika - 18 december 2007 19:51

Miss you already babe

Jag och min Fiiee i Sthlm i morse

Av Erika - 18 december 2007 10:00

Huvudstaden. Blev här en dag mindre än vad det var tänkt från början, men min Fiiee skulle jobba så länge idag så jag beslutade mig att åka hem idag.

Vet ni hur mycket jag betalade för min tågbiljett hem till Sundsvall? 3 kr!!! Jag älskar Tradera :D

Sitter just nu på Fiiees jobb och fördriver tiden tills Tåget rullar in på Centralen.


Jag har haft det underbart här iaf och jag och Fiiee har skrattat tills vi kiknat just like the old days :)

Det kommer lite pics på mig och min kära vapendragare här på bloggen ikväll, så håll utkik :)


På Torsdag blir det Utgång med Jannica aka Britt-Louise och några fler brudar. Vi ska på Aveny och härja är det tänkt, det kommer bli sjukt kul. På Fredag eller Lördag drar jag hem till Stöde och blir kvar där till Julafton.


Thats all for now, Ciao!

Av Erika - 16 december 2007 21:09

Har inte haft ork att blogga. Har inte det nu heller.

Bloggar nog mer imorgon, lägger då upp lite bilder härifrån också. Dock vill inte jag vara med på nån bild, har tagit ur löshåret ikväll så jag känner mig bedrövligt ful.


Av Erika - 14 december 2007 15:36

Äntligen har Takida gjort en musikvideo till Curly Sue!!!!

Titta och njut :)


Av Erika - 13 december 2007 18:32

För några timmar sedan fick jag reda på någonting som fick mig att bli otroligt ledsen. Jag kan fortfarande inte förstå varför?

Det är för mig helt obegripligt och det lilla minimala positiva tänk jag har kvar har raserats efter detta.


Jag är mållös.

Allt jag kan säga är FY FAN..

Av Erika - 12 december 2007 12:31

Sjukt bra låt..

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards