Erikas Vardag

Alla inlägg den 25 april 2013

Av Erika - 25 april 2013 09:32

Ser att det fortfarande är några tappra själar som kikar in på min blogg, trots att jag är väldigt frånvarande! Sorry, ska försöka att bli bättre!


Ebba fyllde 9 månader igår såhär kommer några få "milstolpar"

  • Har fått 2 tänder i underkäken
  • Säger Mamma och Bappa(pappa)
  • Kan plocka upp mat och stoppa i munnen själv(typ vindruvor, mackbitar mm)
  • Försöker att krypa men det går inte så bra, hon tappar tålamodet direkt.
  • Har kommit in i en separationsångestfas. Är hon i v-rummet och vi går in i köket t.ex så gråter hon hysteriskt direkt.
  • Har börjat sova oroligt på nätterna, jag får kliva upp ca 4ggr per natt och ge henne nappen och snuttekaninen.
  • Har storlek 86 i kläder.
  • Älskar när vi dansar och sjunger för henne, då lyfter hon upp händerna och diggar och tjuter av glädje.
  • Älskar att vara ute och utforska träd, mark och blommor :)
  • Älskar människor, det spelar ingen roll om det är en okänd människa på affären som kommer fram till henne så ler, skrattar och vinkar hon till den personen :)

           

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards