Erikas Vardag

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Erika - 11 mars 2012 19:25

Ja, det verkar som att jag är tillbaka?


Varför jag slutade bloggade berodde såklart på det jag skrev nedan. Men det hade också att göra med att jag var fullständigt energilös just då. Jag var sänkt. Varför?

 

Jag fick reda på att jag var gravid    Dessvärre var inte mina första 16 graviditetsveckor en dans på rosor. Kräktes mycket och ofta, mådde illa konstant från morgon till kväll. Tröttare än tröttast och hade svårt att äta. Så det fanns inte så mycket ork till någonting.


Jag är nu i V19, snart 20 och nu mår jag MYCKET bättre! Så min ork och energi har börjat komma tillbaka sakta men säkert, så att ge bloggen en chans igen kanske inte är en sån dum idé? Får se om jag lösenordsskyddar den eller hur jag gör. Det visar sig. Jag vet inte om jag kommer att vara en flitig bloggerska, men något inlägg i veckan kanske jag lyckas ordna.


Med det sagt så önskar jag er alla en trevlig kväll och bjuder på en magbild från v15, en uppdaterad bild på magen kommer inom kort :)

Kram på er!

 



Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards