Erikas Vardag

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Erika - 14 mars 2010 21:04

En härlig helg har spenderats i goda vänners lag, en lugn och behaglig helg har det varit. Har dock saknat min Övikspåg otroligt mycket, längtar så förbannat mycket tills han kommer hem!!!!


Lördagen:

En fika på stan med Ante aka Torben


  


Räkmacka och Kaffe på Charm

  


och en "raggarrunda" i min nya fina pärla :)

  


På kvällen vart det Melodifestivalen här i min lägga tillsammans med Lillemor och Torben.

  

Jäklar vad livat det var här ett tag, jag och Torben höll på Anna Bergendahl medan Lillemor höll på Ola..så vi hade krig här ett tag ;)


Idag söndag

Brummade upp till Stöde för att hälsa på mamma och Kent. Torben åkte med också då han skulle hälsa på mamma Kina en snabbis(osis dock att hon jobbade) 

Jag och Mammi tog iaf en prommis runt Tjärnberget och surrade, härligt var det men jisses vad det blåste :S


     

Torben och jag köpte en kaffe på Selecta innan det bar iväg till Stöööööde.


Nu blire bingen för mig, men har så svårt att sova när inte min Gizz sovr vid min sida ;( buuh! Natti natti.


P.s en ganska så igensnöad bil utanför min balkong. Den har varit begravd under snön hela vintern, nu börjar den äntligen att tina fram...Oooh lord!

  



Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards