Erikas Vardag

Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

Ny säng :)

Av Erika - 27 januari 2009 18:57

Idag hämtade Chrille vår nya säng som han köpt, häärligt! Skönt med en ny säng, äntligen kanske man får sova ordentligt.


Nu är de nya gardinerna på plats i köket, måste nåla upp dom bara för som ni ser så var dom en aning för lång:




Har en sjuk träningsvärk iaf, karateträningen igår var som förväntat sjukt jobbig. Går inte att förklara vilka jäkla fyspass vi kör, dom måste upplevas.

Men, härligt och roligt är det! :)


Chrilles väggljusstakar som han har gjort själv har vi också hängt upp nu ikväll föresten. Så här ser dom ut:





 
 
Kakan

Kakan

27 januari 2009 19:26

Vad fint det blev i köket!!! Jag måste ju hänka på karateträningen så jag får se hur ni kör. Jag kan ju mina trix, eller hur?! ha ha

Puss Kakan

http://kakansdiary.blogspot.com

 
Ingen bild

Fiiee

28 januari 2009 01:21

Va fint du har det gumman :) som jag sagt förut Jag älskar din lya :) ocjh jag saknar min erkan :) puss hälsa Christel också

 
Ingen bild

jenny

28 januari 2009 09:17

Mysigt det blev i köket =) Turkost är ju en härlig färg som man blir glad av!

 
Sofia

Sofia

28 januari 2009 17:48

Åhh vad duktig han är din Chrille! :D Jag vill oxå ha - kan man beställa?

*KRAMIS*

http://www.sofiatarberg.blogspot.com

 
Erika

Erika

28 januari 2009 18:31

Fiiee: Tack sötnos :) Saknar dig med!!! Jag ska hälsa Christel :P

Jenny: Ja, visst vart det? :)

Sofia: Ja han är en hejjare på det mesta han :) förut kunde man beställa men i och med att han jobbar i Norge nu så har han ingen tillgång till att göra såna där grejer :(

http://www.erkan.bloggagratis.se

 
Sofie

Sofie

28 januari 2009 21:39

Va fint du har det!! :)

http://www.sgradin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 19 september 2013 21:27

Det blir inget mer bloggande. Trodde jag hade motivationen att börja igen men det tar upp alldeles för mycket värdefull tid. Jag vill tacka alla läsare för dom här åren. Vill ni fortsätta att följa mig finns jag på Instagram: erkis86 Kram till...

Av Erika - 30 augusti 2013 20:44


Im alive mina fina bloggläsare! Jag har sett att ni inte har givit upp hoppet om mig ännu. Jag ska försöka göra ett seriöst lyft här nu, ny bloggdesign och miiinst ett blogginlägg om dagen, låter det bra? Jag bjuder på senaste veckornas instagrambild...

Av Erika - 2 juli 2013 21:55

I eftermiddags åkte jag o Ebbis in till stan och myste med min underbara vän Emma. Fikade skagenmacka som vanligt ;) och sedan vart det mjukglass och bus i vängåvanparken. Jag älskar spontana fikadejter ...

Av Erika - 28 juni 2013 08:28

Förra veckan åkte vi till Orsa Camping med husvagnen :) Vi stannade där i 4 dagar och dessvärre fick vi bara en soldag :( Trots mycket regn så var det skönt att komma iväg på lite semester. Ebba trivdes som fisken i vattnet..bokstavligt talat ;) De...

Av Erika - 5 juni 2013 08:15

Lite bilder från vår utflykt till Norra berget för 2 veckor sedan. Vad är väl bättre än att spendera underbar tid med familjen? <3                     ...

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards