Erikas Vardag

Direktlänk till inlägg 25 februari 2008

Vidrigt trött

Av Erika - 25 februari 2008 06:59

Sitter på jobbet och försöker hålla ögonen öppna, det är svårt. Jag är vidrigt trött idag, vill hem och sooova!


Ska till Frissan kl 16 idag, ska bli fin i barret. Före och efterbilder läggs upp här ikväll.


Ciao!

 
 
Ingen bild

Kakan

25 februari 2008 07:59

Å vad tidigt du är på jobbet. Spännande att se bilder ikväll!!!
Jag har nyss duschat och nu ska det ätas frulle:-)

P & K

 
Ingen bild

Anna

25 februari 2008 09:33

Hej Erika!
Herregud så jag "terrar" dig, vi känner ju inte ens varann, men jag tänkte höra efter iaf.. Jag har ju varit på intervju för Skandia och tänkte höra om du har någon mail så jag kan få ställa några frågor om vad jobbet innebär? Ja om du vet såklart;) Går det bra? Mvh/Anna

 
Erika

Erika

25 februari 2008 12:27

Anna: Det är svårt för mig att svara på då det finns så otroligt mycket olika arbetsuppgifter här. Dina arbetsuppgifter du kommer att få här om du får jobbet bör väl ha framgått i intervjun?

http://www.erkan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anna

25 februari 2008 13:21

Aha, jag förstår.. nje, det är så att det är via bemanning så jag har inte mött ngn från själva skandia än, och jag har ev nåt annat på g med, så då försöker jag ligga "steget före" och veta lite vilken häst jag ska satsa på, men det är sååå svårt när man inte riktigt vet vad det innebär.. Men tack ändå=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 19 september 2013 21:27

Det blir inget mer bloggande. Trodde jag hade motivationen att börja igen men det tar upp alldeles för mycket värdefull tid. Jag vill tacka alla läsare för dom här åren. Vill ni fortsätta att följa mig finns jag på Instagram: erkis86 Kram till...

Av Erika - 30 augusti 2013 20:44


Im alive mina fina bloggläsare! Jag har sett att ni inte har givit upp hoppet om mig ännu. Jag ska försöka göra ett seriöst lyft här nu, ny bloggdesign och miiinst ett blogginlägg om dagen, låter det bra? Jag bjuder på senaste veckornas instagrambild...

Av Erika - 2 juli 2013 21:55

I eftermiddags åkte jag o Ebbis in till stan och myste med min underbara vän Emma. Fikade skagenmacka som vanligt ;) och sedan vart det mjukglass och bus i vängåvanparken. Jag älskar spontana fikadejter ...

Av Erika - 28 juni 2013 08:28

Förra veckan åkte vi till Orsa Camping med husvagnen :) Vi stannade där i 4 dagar och dessvärre fick vi bara en soldag :( Trots mycket regn så var det skönt att komma iväg på lite semester. Ebba trivdes som fisken i vattnet..bokstavligt talat ;) De...

Av Erika - 5 juni 2013 08:15

Lite bilder från vår utflykt till Norra berget för 2 veckor sedan. Vad är väl bättre än att spendera underbar tid med familjen? <3                     ...

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards